Post by spineasnisriwi on Feb 4, 2022 23:48:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Race.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Race.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod öka ädelstenar ▞▞▞
▞▞▞ Race.io 2022 version ▞▞▞
Race.io রেসিং htgv
Okej att starta saker när jag gör ett lopp jag trycker på skärmen och den kommer inte att röra sig då måste jag trycka igen så snälla ändra detta tack
bra spel men helt stulen idé och det kommer annonser efter varje spel och spelen är lika långa som annonserna är
bra spel, men varför föll det som att alla bilar har samma statistik, som att bilarna ljuger för dig?
Det är jättekul! När jag installerade det spelade jag i en timme..och innan jag visste... var jag spelets drottning! jag vann varje lopp! och jag vann första plats varje gång! det är enkelt och roligt!
För många fuzzicals och inte tillräckligt med vila. skulle gynna tillgängligheten för rullstolar.
Race.io Racing gllq
Ännu en gång landar bröderna Berglöf i köket hos DupoKjellin för en ... börjar i vanlig ordning med att dyka ner i ett litet nyhets-race som
Jag betalade för att ta bort annonser, men det minskade dem bara något. Jag skulle inte rekommendera att "köpa" spelet - och det är inte gratis. Tävlingen är ok, men nivåerna är extremt överflödiga och blir inaktuella efter en kort stund. Cyklarna är dyra... 100 dollar dyra. Du kan uppgradera en gång, men då kostar det. Om du inte uppgraderar till en snabbare bil kommer du inte att kunna hänga med i ett lopp när du går framåt. Det är en slags slarvig app, men det finns en del kul. Jag gav den 1 stjärna för den uppenbara lögnen om annonser.
Omöjligt, oavsett vilken bil du har finns det alltid någon som har en bättre bil än du. Oavsett om du kraschar det inte det bästa du kan hände är 3:a eller 4:e. Bra spel, blir bara irriterande en repetitiv.
Jag gillar verkligen det här spelet, det är väldigt roligt men det jag vill ha är en uppdatering smaragdbilen måste fixas och jag vill verkligen att du lägger till nya bilar nya nivåer nya vägar och en onlineserver som alla tack för att du läser min reckwest ger fortfarande spelet fem stjärnor eftersom det är roligt
Kul, men annonser efter varje match är lite för mycket.
ASTRORACE.IO onlinespel | POMU Spel
Jag älskar det här spelet men som någon sa att priset på bilar är för högt är också ett mycket bra racingspel att spela
Race.io Jeux de courses qfkp
det lönar sig inte att vinna eftersom jag använder de första 4 bilarna i spelet och jag fortfarande slår rymdtaxi, det handlar om skicklighet, noggrannhet och att veta hur man slår hopp rätt kan du ha den första bilen i spelet och bli 1800+ troféer som mig lilbillion det är mitt användarnamn så om du ser mig är det bäst att du inte förlorar hehe btw jag använder stormer
Jag undrade hur det kommer sig att jag vinner varje gång eftersom spelet får det att se ut som att du tävlar med riktiga människor, men det verkar som att de faktiskt är bots... För mycket reklam (efter varje race plus i huvudmenyn).
det är ett trevligt spel, men bilarna är väldigt dyra, och inte alla vill spendera tjugofem dollar på spelvaluta, eller har ens den typen av pengar, som jag själv, för att betala för ingame-valutan. Jag skulle också föreslå att du kan skräddarsy din bil, som färger, förstärkningar, kanske till och med en sorts tillbehör för att hjälpa dig när du tävlar. Tills vidare ger jag det antingen två eller tre stjärnor, jag vill verkligen se förändringar i det här spelet.
Tja, det är ett fantastiskt spel och allt men det finns för många annonser jag vet inte om det finns premium om det finns. Jag skulle vilja köpa det om det står INGA annonser som skulle vara trevligt, men efter varje spel kommer det en som jag hatar det tack fixa det
Race.io Mod APK v520 (Obegränsade pengar) - den senaste versionen för Android. Upplev intensiv racing, beroendeframkallande gameplay, du kommer inte att
superlånga och högljudda annonser efter varje kort lopp. du kommer att se annonser mer än du spelar spelet.
Jag älskar tanken att det är i 2D och jag älskar spelet
Så många annonser. Jag förstår att det är så man tjänar pengar, men för ett så förenklat spel... För många tillägg.
Köp Ferrari Racing Shield Skal till Apple iPhone 8/7 Frostad Klar här! Fri frakt, flera betalsätt och Trygg E-handel certifierade.
Race.io Curse de mașini tvgt
Här vill jag berätta något för dig. Jag spelar det här spelet om två år. Så om du har annonser stäng bara av wifi eller data (internet) Lyssna, jag är ingen bot och det här spelet är ganska coolt och ha en bra dag.
Det är fantastiskt att du har alla dessa olika alternativ av bilar, inte bara pojkar kan älska den här typen av spel, de har några färger som tjejer gillar Evan färger som pojkar gillar och det är gratis
spelat i 3 dagar nu hade väldigt roligt i starten men när du väl kommer till arena 13 ställs du mot 30000+ spelare och alla fick spacetaxis. Kommer bli riktigt tråkigt att förlora mot dessa killar som försöker spara ihop till din egen rymdtaxi. kanske lägga till fler arenor eller kanske ett solo-utmaningsläge. Jag vet inte hur roligt det här spelet kommer att bli när jag väl kommer till rymdtaxi eftersom det är snabbast och inget att sikta på efter det. överlag enkelt och roligt, blir snart tråkigt
jätte kul spel och så, men hade välat gå upp i level snabbare🤤👌💞
DRAGON VILLAGE -city sim mania Simulator rmwy
Handla Sail Racing W Race Hood, Vit hos Johnells.se
behå
ganska bra spel, det enda är att jag önskar att det var lättare att få mynt.
Du går framåt och kan bara rotera bakåt. Annonser efter varje lopp. Minimalt tjänade pengar. Känns som att jag kör på bots. Slösa inte din tid
Race.io Perlumbaan uctq
Racing Spel
ANNONSER EFTER VARJE SPEL! REKOMMENDERAS INTE ATT LADDA NED. Jag vet att det är så du får pengar men PÅ VARJE SPEL?! Själva spelet är förmodligen 2 eller 3 minuter. Efter det får du en annons på 15-30 sekunder. Det enda sättet att bli av med annonsen är att betala $3. Allvarligt? Avinstallerar appen nu. Jag skulle ha gett dig 0 stjärnor om det fanns ett alternativ. Du har inga livemotståndare men spelet KRÄVER att du har INTERNETANSLUTNING för att spela. Varför? Så de kan skicka annonserna till dig! **INTE VÄRT ATT LADDA NER**
Race.io Racen ohy
Fantastiskt jag gillar att det bara är ett spel där du måste gå igenom hinder och det är inte rakt fram. Jag gillar att du kan arbeta för ditt kort och de har olika egenskaper och du kan använda dem på en viss tävlingsarena. Detta är en ga,e där jag rekommenderade att ladda ner på en surfplatta innan du inte har något wifi på en lång resa, verkligen ett spel att spela
Spelet var bra, men ni visar alldeles för många annonser och begär alldeles för mycket för att kunna ta bort dem. Dessutom är detta spel inte alls online multiplayer-spel, fungerar även när ditt internet är avstängt, och servern kommer att visa att 3 av dina motståndare är redo att tävla, som på allvar? Försök inte lura spelarna,
OMG detta är AMAZINGGGGGGGG
Du vet att ditt koncept är väldigt bra. Och jag gillar verkligen ditt spel så mycket. Men vet du hur jag bara ger dig två stjärnor? På grund av tilläggen. Vad fan tänker du på? Kan du inte ta bort dessa tillägg? Om jag vinner måste jag se ett tillägg. Om jag förlorar måste jag fortfarande se ett tillägg. Varför? Du kan skapa ett system där den som blir 1:a måste se ett tillägg. Du vet att varje gång de tilläggen gör mig så arg. Jag bad dig försiktigt, snälla minska de tråkiga tilläggen snälla för guds skull.